وبسایت ورزشی پرسپولیس
ajill2
آپلودسنتر پرسپولیس (حسین زنده بودی)
مراسم تشیع پیکر مرتضی پاشایی

 

 

 

 

 

 

 

 

                                      انشاالله روحش قرین رحمت باشه



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت11:18---20 آذر 1393
چه طرفدارایی داره این دکتر حنا!!!
پاسخ: ما اینیم دیگ عزیز


bahar
ساعت7:04---19 آذر 1393
.
کاش میشد هیچکس تنها نبود
کاش میشد دیدنت رویا نبود
گفته بودی باتو میمانم ولی
رفتی و گفتی که اینجا جا نبود
سالیان سال تنها مانده ام
شاید این رفتن سزای من نبود
من دعا کردم برای بازگشت
دستهای تو ولی بالا نبود
باز هم گفتی که فردا میرسی
کاش روز دیدنت فردا نبود …


bahar
ساعت7:03---19 آذر 1393
از دل کوچه گذشتم از میون جاده ی خیس
این مسیر بدون برگشت که واسم هیچ آشنا نیست
میخوام آرامش بگیرم من که تو غصه اسیرم
حق من نیست مثل سایه توی تنهایی بمیرم…


آناهیتا
ساعت20:17---10 آذر 1393
آپــــــــــــــــــــــــــــ ـــــممممممممم

abba3
ساعت22:37---6 آذر 1393
اوه یالااااااااااااااااااااااااا !!!
خوبی رفیق ؟
یادت میاد ما رو یا از یاد بردی!:دی

دربی 79 خخخخخخخخخ
دوباره وبلاگم رو راه اندازی کردم!!
پاسخ: به به .... یادی از ما کردی ، میموندی 100 سال دیگ میومدی //// یوهـــــــــــــــــــــو این استقلالم خوب تو ی هفته دوتا باخت بد دادا .... همیشه پرچــــــــــــــم پرسپولیس بالاست هوراااااااااااااا


نازنین
ساعت13:17---29 آبان 1393
چطوری دکتـــــــــــــــر حنا
خوش میگذره؟
بازم به من که هر روز بهت سر میزنم تو که همش توی وبلاگ خودتی ، وبلاگ منو اصلا دیدی دکتـــــــــــــــر حنا ؟
دوستان زیادی توی وبلاگ من سایتشون رو لینک می کنند برای همین بازدید زیادی داره ، تو هم وبلاگت رو لینک کن ، تا دوستام بهت هر روز سر بزنند و بازدید وبلاگت زیاد شه.

اینم آدرسه وبلاگمه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

والا به خدا بازدید وبلاگم واقعیه
دکتـــــــــــــــر حنا منتظرتما
پاسخ: نازنین جااااااااااااان حتما سر میزنم ب وبت ، راستش خیلی سرم شلوغه ولی هر موقع ک وقت کردم میام عزیزم****


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 25 آبان 1393 ا 23:41 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.